سوالات متداول

/سوالات متداول
سوالات متداول2017-11-23T00:41:40+04:30
در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟2018-12-11T12:57:11+04:30
پاسخ: هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش سی مد، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
آیا سی مد در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟2018-12-11T12:54:10+04:30
پاسخ: سی مد در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه سی مد از طریق سایت فروشگاه پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل  info@seemode.ir به سی مد اطلاع دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر برای خرید تنها باید به وب سایت سی مد مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.
آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟2018-12-11T12:57:04+04:30
پاسخ: بله، شما می‏‌توانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهره‌مند شوید.
آیا قیمت محصولات در سایت سی مد به روز هستند؟2017-11-25T20:06:54+04:30

پاسخ:  بله، سی مد به طور منظم قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

آیا قیمت‌‏های سی مد نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟2017-11-25T23:51:03+04:30

پاسخ:  سیاست قیمت‏ گذاری در سی مد مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در سی مد کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از سی مد برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در سی مد قیمت‌‏های خرده فروشی است.

سیاست قیمت‌ گذاری در سی مد منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح OFF% عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟2017-11-26T00:14:05+04:30

پاسخ: طرح OFF% شرایطی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها زمانی که برچسب OFF% بر روی محصول نمایان است می توانید سفارش خود را با قیمت تخفیف خورده ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.

محصولات چه زمانی در طرح OFF% قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟2017-11-26T00:31:41+04:30

پاسخ: امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا OFF% را با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنیم و با توجه به محدودیت زمانی عرضه محصول به این صورت، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران سی مد می‌‏توانند  هنگام قرار گرفتن کالا در این طرح‌‏ها از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوند.

آیا می‌‏توانم کالایی را که در طرح OFF% عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟2017-11-26T11:23:16+04:30

پاسخ: به دلیل اینکه طرح OFF% یک طرح تشویقی خرید است، سی مد تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در طرح OFF% و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟2017-11-26T11:33:25+04:30

پاسخ:  پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت طرح وجود دارد. ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟2017-11-27T12:01:40+04:30

پاسخ: ارسال پیام از طریق صفحه ارتباط با ما و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟2017-11-27T12:12:01+04:30

پاسخ:  هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش عینک20، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

پاسخ: ارسال پیام از طریق صفحه ارتباط با ما و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به سی مد به صورت حضوری تحویل بگیرم؟2017-11-27T12:16:23+04:30

پاسخ:  از آنجا که سی مد یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل سی مد امکان‌پذیر نیست.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟2017-11-28T19:45:27+04:30

پاسخ:  هزینه‏ ارسال، بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

در حال حاضر ارسال به تمام نقاط کشور با هزینه ی ثابت می باشد.

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟2017-11-28T19:49:28+04:30

پاسخ: همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت سی مد، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های پرداخت مراجعه کنید.

آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟2017-11-28T19:56:57+04:30

پاسخ:  بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد.

آیا تعداد خرید از یک کالا در سی مد محدودیتی دارد؟2017-12-01T11:59:48+04:30

پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک محصول در سی مد وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟2017-12-01T12:03:17+04:30

پاسخ: شما می توانید از بخش توضیحات و ویژگی های کالا استفاده کنید و همچنین از طریق راههای ارتباط با ما مشاوره ای بی طرفانه از محصول خاصی را داشته باشید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟2017-12-01T12:07:37+04:30

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟2017-12-07T15:56:38+04:30

پاسخ:  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت سی مد با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟2017-12-07T16:06:42+04:30

پاسخ:  بله، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟2017-11-19T11:42:29+04:30

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا برای خرید از سی مد، حتما باید در سایت عضو باشم؟2017-12-07T16:16:48+04:30

پاسخ:  خیر.

اما با عضویت در سی مد می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید